Tito uživatelé vyšší návštěvnost mít musí, jinak by jim klesal prodej, a to nikdo nechce. Proto asi každý z nich používá SEO. Tedy asi ne oni sami, ale jejich SEO konzultant.
Co že to je a kdo že to je? SEO je sada různých nástrojů, které web posunou výše ve výsledku vyhledávání a tím přivede více lidí a konzultant je ten, který s těmito nástroji umí zacházet. Co všechno musí umět a znát zde vypisovat nebudu, neb by to bylo na dalších asi sto článků. Jen namátkou jsem vybral téma, které je jedno z těch nejvíce důležitých. To jsou klíčová slova, anglicky keywords.
Ne, nemají nic společného s klíči od domu či bytu, ani s klíčením rostlin. Jsou to slova, která vyhledávač najde na webu a podle jejich „síly“ zlepší jeho pozici.
Zkusme si to na příkladu, samozřejmě hodně zjednodušeném. Máte klíčové slovo kopaná. Nedá se ani spočítat kolikrát na něj klikne uživatelů. Jenže tam píšete o slovní kopané, a tak váš web uživatel hledající fotbal ihned opustí. To vše je pochopitelně zaznamenáno. Takže vyhledávač váš web nebude uvádět nahoře mezi prvními, ale postupně se bude propadat kamsi dolů, až skončí na dalších stránkách. Což vás bude mrzet, ale nic s tím nenaděláte. Pokud ovšem klíčové slovo kopaná změníte na dvousloví „slovní kopaná“, vyletí váš web opět nahoru jako raketa. Ne hned, během sekundy, chvilku to samozřejmě potrvá.
Takže toto je velmi stručné vysvětlení, co je to klíčové slovo. Možno ještě dodat, že každý vyhledávač má jiné. Ale podobné jsou trendy vyhledávání. U nás se setkáte s vyhledávači jako například Bing, Yahoo, Centrum, nebo nejpoužívanějším a tím je Google či Seznam. Pokud tedy chcete mít web na lepší pozici, oslovte SEO Praha a ti vám provedou analýzu klíčových slov. Pak se s nimi můžete domluvit na spolupráci celkově a uvidíte, jak se změní vaše návštěvnost k lepšímu.