Textilní nákupní tašky jsou velmi výhodným reklamním předmětem. Dají se využít k propagaci jakékoli činnosti, ať už se jedná o stavební firmu nebo třeba obchod s obuví.
Velká reklamní plocha – výhodou nákupních tašek je dobrá viditelnost a velká reklamní plocha. V obchodě je jen tak nepřehlédnete a i relativně malý nápis má svou účinnost. Stačí vymyslet chytrý slogan, použít vtipný text, a rázem si vás mlže všimnout ne jeden, ale třeba tucet lidí mezi regály nebo u pokladny v supermarketu. Výhodné je mít tašku pestře zbarvenou, která neunikne pozornosti na rozdíl od tašky černé, hnědé nebo tmavě modré, co spíše splyne s okolím.
Není to vnucující reklama – s reklamní plátěnou taškou s potiskem jdete lidově řečeno s kůží na trh. Ovšem tak, že nikomu nic nevnucujete. Nevnucujete se vhazováním letáků do schránek, které v mnoha případech končí v koši. Lidé si tašky buď všimnou nebo nevšimnou, a když všimnou, buď je potisk zaujme, nebo ne a odvrátí se a jdou dál.
Tašku sbalíte do kabelky – nákupní plátěné tašky strčíte do aktovky, do kabelky nebo do batůžku a máte u sebe vždy vhodné zavazadlo pro nákupy. Nemusíte pak nakupovat u pokladny zbytečně igelitové tašky, které pak doma stejně vyhodíte. Je to sice nepatrná úspora financí, ale když to takto uděláte s igelitkou padesátkrát za rok, můžete si za uspořené peníze koupit třeba nové kalhoty.
Tašku můžete darovat – tašku s potiskem můžete darovat při různých příležitostech, například v rodině, v zaměstnání svým podřízeným či kolegům, na školení nebo při sportovních aktivitách či na společenských akcích. Jde sice o drobnost, ale s vhodně řešeným potiskem to bude mít svou váhu. Nejde o to, že tašku pořídíte za pár korun, jde spíše o to, zda někoho osloví, bude se líbit nebo přinese nějakou vhodnou pozitivní informaci.